Každý má svůj příběh
Rádi pomůžeme každému muži vyprávět ten svůj.
Vize
Pánské doplňky nejsou o oblékání pro zvláštní příležitosti, ani nejsou vyhrazeny pro určitou skupinu mužů. Nejedná se o triky nebo o tom vypadat dobře za každou cenu. Jedná se o vyprávění vašeho příběhu a vyjádření své osobitosti. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je přes drobnosti, které nosíte - doplňky.
Trendhim navrhuje kvalitní pánské doplňky, které jsou módní a cenově dostupné. V současné době máme 13 značek v našem portfoliu, představujeme několik kolekcí ročně a neustále se rozšiřující arzenál článků, abyste ze své objednávky získali co nejvíce.
Naše hodnoty
Chcete pracovat pro Trendhim?
Prohlédněte si naše volné pozice a poznejte nás lépe tak, že si přečtete náš Atlas.
Příběh Trendhimu
Také jste měli jeden z těch dnů, kdy si opakovaně odkládáte zvonění budíku a hrozí, že zase zaspíte? Ano, nás to také trápilo.
Jsou to právě naše rozhodnutí, která definují náš příběh.
Nemůžeme vám pomoct rozhodnout, jak dlouho si pospat, ale můžeme vám pomoct vyprávět svůj příběh tím, že vám nabídneme výběr produktů, které nenajdete nikde jinde. Navrhované v Dánsku pod 13 jedinečnými značkami, všechny naše výrobky mají co říct.
Které si vyberete vy?
Jaký příběh budete vyprávět vy?
Přečtěte si, jak vznikl Trendhim, od kolébky až do teď, jak nejlépe si to pamatujeme.
2007
Všechny dobré příběhy začínají na počátku, ale ne ve 4 hodiny ráno.
Trendhim jsme založili, já (Mikkel) a Sebastian, na sklonku roku 2007. Oběma nám bylo právě 18 let a dokončovali jsme náš poslední rok střední školy. Mladí, plní energie, tak trochu šťastně naivní, a hlavně s nesmírnou touhou nastartovat náš vlastní byznys.
Napadly nás dva možné podnikatelské záměry. Rozvážet chléb o víkendech až do domu, a nebo online obchod s doplňky a šperky pro muže.
Znáte to, jak se říká, že podnikatel musí dát do svého byznysu všechno, chce-li mít úspěch? Určitě je to tak. Rozhodně s tím souhlasíme. A právě proto jsme si rychle uvědomili, že vstávat ve 4 hodiny ráno a rozvážet chléb není zrovna náš šálek kávy.
A tak to bylo rozhodnuto! Idea ranního rozvozu chleba záhy propadla záhubě z představy ranního vstávání a z jejího popela se zrodil Trendhim.
2008 – 2014
Ukažte, co umíte
Do společnosti jsme investovali vše – nejen peníze, ale i čas, vztahy a společenský život. 16 hodin denně, 7 dní v týdnu po dobu 2 let. Žádné dovolené ani svátky. Byla to opravdu dřina.
Z bytu, který jsme sdíleli, jsme se přestěhovali do domu dostatečně velkého jak pro nás, tak i pro firmu. O necelý rok později jsme museli Trendhim přestěhovat do profecionálních skladových prostor.
Na konci roku 2009 byla společnost Trendhim natolik zisková, že nám mohla vyplácet platy za plný pracovní úvazek. Do té doby jsme roznášeli noviny a vázali květiny, abychom měli na jídlo. Práce na částečný úvazek vyžaduje velké nadšení, abyste si mohli dovolit pracovat na plný úvazek.
V roce 2012 jsme se rozhodli, že je čas začít vyvíjet vlastní produkty. Zrodila se naše první vlastní značka Lucleon.
Koncem roku 2014 Trendhim stabilně a zdravě rostl, takže jsme přirozeně expandovali do Norska, Švédska, Finska a Nizozemí.
A... začali jsme najímat pracovníky na balení objednávek. Tak tomu říkáme úspěch!
2015
Skvělá zkušenost
Připojili se k nám Karina a Kristof, inventář se hooodně rozrostl a náš 200 m² velký sklad byl tak nacpaný, že jediný způsob, jak najít zboží a zabalit objednávky, bylo pohybovat se bokem. Prakticky jsme celý sklad proměnili na síť jednosměrných uliček.
Tak jsme měli rodinnou poradu, udělali velké rozhodnutí, vyrvali naše kořeny ze země a řekli sbohem našemu milovanému domovu.…a přestěhovali se na druhou stranu ulice.
Tak jsme se přestěhovali do našeho nového hlavního stanu s místem pro vysokozdvižné vozíky, ping pongové stoly a prostor pro velké přemýšlení.
Dny svobodných mužů a spaní na matraci v obýváku tímto skončilo.
Jeden by myslel, že "v ten moment jsme se stali profesionály." No,... ne tak docela.
Naše základní moto Hakuna Matata (což je nádherná fráze, něco jako maximální relax) kterou si všichni v Trendhimu bereme k srdci. Dávno jsme se rozhodli, že jsme se nikdy nechtěli stát "profesionály" jen kvůli profesionalitě.
Chceme s našimi zákazníky hovořit přátelsky. Chceme, aby byli naši zaměstnanci součástí týmu. Chceme neustále růst jako lidé i jako společnost. Což je pro nás víc než jen být "profesionální".
Každý příběh je jiný. Nechceme být stejní jako ostatní. Tak proč něco takového chtít po ostatních?
2016
Tak, to se rychle vyostřilo
Aaah, 2016.
Začněme koncem února, kdy jsme se rozšířili o 11 nových zemí a přijali jsme 43 překladatelů. Otevření nových trhů znamenalo, že jsme museli do 8 různých jazyků přeložit všech 3.000 produktů a celou internetovou stránku! Nebylo to jednoduché. Ale co je jednoduché?
Stanovili jsme si, že ze 3 000 produktů rozšíříme naši nabídku na 5 000 jedinečných kousků, které začneme nabízet online před koncem roku. Měli jsme nyní k dispozici skladovací prostory, které jsme potřebovali zaplnit.
2017 - 2018
Běž, gazelo, běž
Dokonce ani zhroucení serverů během Černého pátku nemohlo v listopadu 2018 naši raketu zbrzdit... ačkoli pokus byl dobrý. Naštěstí jsme to zvládli a produkty jsme odeslali včas. Dokonce jsme se objevili ve zprávách. Sebastian se stal v tento den národní hvězdou!
V roce 2017/2018 jsme spustili prodej v 12 nových zemích včetně Austrálie, Singapuru, Kanady, Nového Zélandu a USA, což nás přivedlo na 28 aktivních trhů. To je hodně nových příběhů, které je třeba vyprávět.
V těchto letech bylo velkou částí našeho zaměření zefektivnění DNA naší značky a identity. V roce 2017 jsme se stali 10. nejrychleji rostoucí společností v Dánsku - "Gazelle Company".
Nevíme, jak to dělají opravdové gazely... ale našim palivem je kombinace skvělého týmu a víra v kvalitní produkty. A jsme rádi, že v Horsens nežijí žádní gepardi.
2019
Další příběhy k vyprávění
Jsme odhodláni být cílovou destinací pro stylově orientované gentlemany i ty, kteří hledají udržitelné dárky. K tomu však potřebujeme mít co největší kontrolu nad celou cestou produktu, od návrhu až po doručení k zákazníkovi.
Náš tým designérů se rychle rozrostl a stejně tak i naše kolekce. Pamatujete si, že jsme v roce 2021 měli jednu domácí značku? Teď máme 13 různých domácích značek s více než 1 600 produkty dostupnými pouze v Trendhim.
V kanceláři naplněné 50 pracovitými, starostlivými, zodpovědnými a děsně chytrými lidmi je energie hmatatelná. Dospělo to tak daleko, že se všichni nevejdeme na jednu fotografii, tak si prosím užijte tento Gif s 26 z nás.
Jak jsme rostli, spousta nových produktů a kolegů nám způsobovala potíže. Nový sklad, do kterého jsme se přestěhovali v roce 2015, je pro nás již moc malý, a tak jsme se přestěhovali do skladu o rozloze 3 000 m2, kde je spousta místa na další růst.
2020
Skvělé služby = skvělý obchod
Zaměření na zákaznický servis se nám vyplatilo. Díky omezením nakupovalo více zákazníků online, ti sdíleli své zkušenosti na sociálních sítích a informace o Trendhimu se rozšířily jako požár – většina z nich byla pozitivní.
Doporučení zákazníků podpořila náš růst, což nám umožnilo najmout více zaměstnanců, navrhnout více produktů a objednat více zboží, což snížilo celkové náklady. To vše nám pomohlo udržet naše doplňky cenově dostupné a zároveň výrazně zlepšit kvalitu a výběr produktů.
Rok 2020 byl z mnoha důvodů náročný, ale my jsme to viděli jako příležitost ke změnám k lepšímu. Vždy jsme si byli vědomi naší odpovědnosti vůči životnímu prostředí a společnosti jako celku, ale letos jsme spustili některé z našich nejambicióznějších projektů udržitelnosti.
2021
Dobře, začíná zábava
Sklad o rozloze 3 000 m2, do kterého jsme se přestěhovali v roce 2019, víte... ten, který má „spoustu prostoru pro růst“? Ano, ten byl pro nás už moc malý. A to není vše - náš systém řízení skladu nezvládal množství objednávek, které jsme dostávali každý den.
Takže jsme shromáždili naše vojsko a přesunuli celý sklad – všech 650 000+ jednotlivých položek – za jeden víkend! S 5 500 m2 ve skladu stojícím na 3,3 hektarech máme hromadu prostoru.a můžeme dál růst. A náš nový skladový systém funguje jako dobře namazaný stroj.
Navzdory pandemii a globálním problémům s dodávkami, které s ní souvisely, se nám podařilo navrhnout, vytvořit vzorky a vyrobit více než 1 000 exkluzivních produktů a rozšířit řady našich zaměstnanců na více než 100 úžasných kolegů, z nichž mnozí jsou na fotografii níže a vyjadřují své nadšení.
Rychle jsme rostli a tento růst jsme strategicky využili. Větší objednávky jsou levnější pro výrobu, ale místo toho, abychom tlačili cenu dolů, jsme vylepšili kvalitu. V roce 2021 jsme vylepšili kvalitu některých našich nejoblíbenějších doplňků, a budeme v tom pokračovat i nadále – kromě toho, že každý týden do kolekce přidáváme další fantastické kousky.
Učit se znamená žít a zlepšovat se znamená prosperovat.
2022
Zaměřili jsme se na služby
Naše nejprodávanější hodinky vůbec jsou hodinky Dante. V roce 2022 jsme podstoupili obrovské riziko a na základě zpětné vazby zákazníků jsme ji přestavěli. Prohlédněte si hodinky Dante II.
Investovali jsme do zcela nového přístroje pro UV tisk, abychom mohli vyrábět pouzdra na hodinky s vlastním potiskem. To znamená, že dnes můžeme vyrážet text do kůže, gravírovat laserem do kovu a tisknout obrázky na zadní stranu hodinek. Rádi produkty děláme osobnějšími.
V nové kanceláři se musíme cítit jako doma – nechtěli jsme jen běžné pronajaté kancelářské prostory. Každé oddělení si vyzdobilo svůj prostor po svém a celá kancelář teď vypadá jako oblíbený koutek. Otevřeli jsme také vlastní posilovnu! Rotopedy ke stolu, chodící pásy a vlastní posilovna... Nemůžeme se vymlouvat, že nemáme čas na to, abychom si udržovali fyzičku.
Kdyby nebylo všech těch dortíků.
2023
Takže... Mnoho... Produktů...
Nejenže jsme v tomto roce dosáhli nového rekordu, když jsme na internetu představili více než 2000 produktů, ale také jsme naši nabídku rozšířili o několik kategorií. Boxerky a ponožky různých tvarů, materiálů a barev, samostatné kategorie dárkových krabiček a hromadu piercingových šperků.
Na oslavu si pár kolegů v kanceláři nechalo propíchnout uši.
V nabídce jsme také přivítali novou domácí značku – Otsu, naši značku ve streetovém stylu. Co se týče provozu, investovali jsme do nové třídičky, která je schopna třídit více než 2000 zásilek za hodinu s 99,9% přesností.
A poslední milník: dosáhli jsme průměrného skóre 4,7 na Trustpilotu na více než 28 trzích, přičemž minimální skóre na každém z nich máme 4,5.
2024
Míří do budoucnosti raketovou rychlostí
Rok jsme zahájili zcela novým, aktualizovaným atlasem. Atlas je průvodcem naší firemní kulturou, komunikací a vlastními značkami.
Máte zájem o práci ve společnosti Trendhim? Podívejte se...
Naše nová třídička se nám moc hodila během valentýnské kampaně. Doručili jsme 43 114 zásilek a naše nové dárkové krabičky měly obrovský úspěch!
2025
Pokračování příště