Můžete vrátit do 365 dnů – nebudeme se ptát proč!
Doručení 65 Kč - Možnost doručení zdarma od 1 199 Kč-
Kontaktujte nás

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Když nakoupíte u nás, máte právo svou objednávku nebo jednotlivé zboží vrátit do 365 dnů, pokud obal zboží nebyl porušen a samotný produkt nebyl použit.

Vrácení zboží je velmi jednoduché. Budete potřebovat pouze číslo objednávky a e-mailovou adresu, kterou jste použili k vytvoření objednávky.

Chcete-li začít, postupujte podle tohoto odkazu.

Vezměte prosím na vědomí, že...

  • Za každé vrácení zboží je účtován manipulační poplatek. Výměny jsou od tohoto poplatku osvobozeny.
  • Pokud vracíte objednávku, která vám byla doručena expresní službou, vrátíme vám pouze částku odpovídající standardnímu poplatku za doručení.
  • Vrácení peněz proběhne stejnou platební metodou, která byla použita k zaplacení objednávky.
  • Přímá výměna je možná pouze u různých velikostí stejného produktu. Pokud chcete vyměnit jeden design za jiný nebo za dražší zboží, budete muset vrátit původní zboží s požadavkem na vrácení peněz a vytvořit si novou objednávku.
  • Personalizované zboží nelze vrátit ani vyměnit.
  • Intimní produkty, jako jsou náušnice a jiné piercingové šperky, ponožky a spodní prádlo, lze vrátit pouze v původním, neporušeném obalu.
  • Není možné vrátit 2 různé objednávky v 1 zásilce. Počítačům se to nelíbí. Objednávky, které vracíte, vždy zasílejte jednotlivě.

JAKMILE SI VRATKU VYTVOŘÍTE :

Zašleme vám e-mail s předplaceným štítkem pro vrácení zboží.

Vytiskněte si ho a nalepte na zásilku se zbožím, které vracíte. Nejšetrnější k životnímu prostředí je znovu použít původní obal, pokud je to možné.

Poté zásilku, kterou vracíte, odneste na nejbližší výdejní místo Zásilkovny (nemůže to být Z box) a o ostatní se postaráme my.

Jsme opravdu rychlí. Až neuvěřitelně rychlí. Pokud si uvědomíte, že jste udělali chybu, zrovna když jste stiskli tlačítko „Koupit“, neváhejte nám zavolat. Pokusíme se objednávku stornovat ještě předtím, než opustí sklad. Nicméně vám nemůžeme zaručit, že už nebude na cestě k vám.

Náš systém navíc bohužel neumožňuje přidávat nebo odebírat zboží z již vytvořené objednávky (počítač říká „ne“). Nejlépe bude v tomto případě objednávku vrátit, požádat o vrácení peněz a zadat si novou.

Pravděpodobně jste to už udělali, ale musíme se zeptat... Zkontrolovali jste i složku se spamem? E-mail by tam neměl skončit, ale stává se. Někteří zákazníci mají také záložky pro různá témata a potvrzovací e-mail si tam může hrát na schovávanou.

Pokud potvrzující e-mail nikde nenajdete a od odeslání objednávky uplynulo více než 30 minut, ozvěte se nám a my vám zašleme nový.

Naše doplňky jsou někdy obětmi vlastního úspěchu a vyprodávají se. Když se tak stane, na stránce produktu se zobrazí formulář, který vám umožní požádat o upozornění, které vám zašleme, jakmile bude produkt opět naskladněn.

Naštěstí nabízíme spoustu poutavých doplňků. Produkty podobné tomu vyprodanému najdete ve spodní části produktové stránky.

Už se nemůžeme dočkat, až objednávku obdržíte a zboží si poprvé vyzkoušíte! Vždy z toho máme velkou radost.

Zašleme vám e-mail se sledovacím odkazem objednávky. V některých případech může několik dní trvat, než zásilka do vaší země nebo regionu dorazí a než se aktualizují informace o sledování konečné kurýrní služby, ale nebojte se – vaše zásilka je v pohybu.

V dánském Horsensu máme pouze kancelář/sklad. I když bychom se s vámi rádi setkali osobně, nemůžeme zajistit vyzvednutí na místě. Náš provoz je dobře promazaný stroj a ruční manipulace by mohla způsobit zpoždění.

Proto nabízíme 365denní lhůtu na vrácení zboží, takže můžete nakupovat s klidným svědomím, že ve velmi nepravděpodobném případě, kdy se vám zboží nebude líbit, ho můžete vrátit – bez otázek.

Ano! Na všechny naše produkty poskytujeme dvouletou záruku na výrobní vady. Pokud se tedy stane něco, co není způsobeno běžným opotřebením, nehodou nebo nechtěným používáním, napište nám prosím na e-mail info@trendhim.cz a sdělte nám, co a jak se to stalo, a přiložte fotografii nebo video.

Kompletní seznam poskytovatelů plateb dostupných ve vaší zemi najdete na konci této stránky. Všechny platební metody jsou uvedeny v zápatí.

U nás nakupujete jako soukromá osoba a v současné době nenabízíme nákupy na firmu.

Nicméně... pokud hledáte vánoční dárky pro celou firmu a chcete nakoupit stovky kožených batohů, ozvěte se. Určitě se nějak domluvíme.

Nejnovější články

Nejnovější kolekce